Trendix چه کار می کند؟

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن آگهی را نمایش می دهد و سردبیران مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

Trendix ابزاری برای نظارت بر فعالیت همه برنامه های فعال در فروشگاه های مختلف است. Trendix به شما کمک می کند تا حرکات تبلیغاتی برند و تأثیر آن حرکات را بر نصب و حذف برنامه های آنها نظارت کنید، آنها را تجزیه و تحلیل و بررسی کنید و بر این اساس تصمیمات استراتژیک بگیرید. با استفاده از این ابزار در واقع از تجربه تمامی برندهای موجود در صنعت استفاده می کنید و مدام رقبای خود را زیر نظر می گیرید.

در زمینه بازاریابی اپلیکیشن، پس از آماده شدن اپلیکیشن شما برای ارائه به مخاطبان، باید شروع به معرفی آن کنید. جذب کاربران به اپلیکیشن ها به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود.

ASO یکی از روش های رایگان برای جذب کاربران است. به این ترتیب با بهبود دید اپلیکیشن ها در فروشگاه هایی مانند اپ استور، کافه بازار و گوگل پلی سعی بر این است که توجه بیشتر به اپلیکیشن شما جلب شود. ASO شامل فعالیت های زیر است:

  • در مورد کلمات کلیدی جستجو شده در فروشگاه ها تحقیق کنید و از داده های مربوط به کلمات محبوب و مهم استفاده کنید
  • نمادها، توضیحات، تصاویر و ویدیوهای برنامه را بهینه کنید تا کاربران بیشتری را به نصب برنامه تشویق کنید
  • بومی سازی صفحه محصول برنامه برای زبان های مختلف
  • یک استراتژی بازخورد برای ایجاد یک جریان ثابت از بازخورد مثبت اعمال کنید
  • تعداد دفعات حضور برنامه در قسمت برنامه های مشابه را افزایش دهید
  • تغییرات فروشگاه و به روز رسانی رقبا را برای تعیین استراتژی نظارت کنید

در حالی که راه‌های مختلفی برای یافتن برنامه‌های جدید وجود دارد، مانند توصیه به وب‌سایت‌ها، دوستان و موارد دیگر، برخی تحقیقات نشان می‌دهد که 63 درصد از مشتریان برنامه‌ها می‌خواهند برنامه‌های جدید را در اپ استور جستجو کنند، که باعث می‌شود مالکان برنامه بیشتر روی فرآیند ASO تمرکز کنند. . اتفاق می افتد.

روند نحوه استراتژی ASO کمک می کند؟

با توجه به افزایش تعداد برنامه ها در فروشگاه ها، توانایی یافتن و مشاهده برنامه ها نیز رو به کاهش است. بنابراین برای دیدن اپلیکیشن خود باید از روش های مختلف بازاریابی اپلیکیشن استفاده کنید. Trendix ابزارهای زیر را برای بهینه سازی برنامه های فروشگاه ارائه می دهد:

  • جستجو بر اساس کلمات کلیدی: رتبه بندی اپلیکیشن ها در کافه بازار را بر اساس کلمات مختلف و در روزهای مختلف مشاهده کنید

در تصویر زیر نتایج جستجوی ویپاد در کافه بازار را با استفاده از داشبورد ترندکس مشاهده می کنید.

  • تحقیق کلیدواژه: برداشت و ترافیک کلمات مختلف را ارزیابی کنید
  • جاسوس کلمه کلیدی: چه کلماتی برنامه های مختلف را برای هر کدام رتبه بندی می کنند؟ به عبارت دیگر هر اپلیکیشن چه کلماتی را نصب می کند؟

در تصویر زیر نمودار موقعیت اپلیکیشن BlueBank در جستجوی کلمه digipay در سه ماه گذشته را مشاهده می کنید.

همچنین می توانید از Trendix برای مشاهده لیستی از کلمات کلیدی مختلف و موقعیت یک برنامه در جستجوی هر کدام استفاده کنید. این لیست برای اپلیکیشن Eva به شرح زیر است.

این بخش از خدمات Trendex به شما کمک می کند تا از اطلاعات فروشگاه ها و تجربه برنامه های کاربردی بازار استفاده کنید، رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و در مورد استراتژی ASO خود تصمیمات بازتری بگیرید.

رایج ترین روش های بازاریابی پولی برنامه

راه های زیادی برای کسب درآمد از یک اپلیکیشن وجود دارد و هر اپلیکیشنی بسته به نوع و هدف کسب و کار، حجم بودجه و حضور اکثریت مخاطبان هدف خود باید راه هایی را برای بازاریابی و تبلیغ اپلیکیشن خود انتخاب کند. برخی از روش های مختلف بازاریابی شامل موارد زیر است:

  • استفاده از شبکه های تبلیغاتی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • کافه بازار تبلیغات جستجو
  • تبلیغات گوگل
  • شبکه تبلیغات متقابل
  • تبلیغات آفلاین (بنرهای شهری، تبلیغات تلویزیونی، بازدید از نمایشگاه و …)

چگونه Trendix به درآمدزایی از استراتژی بازاریابی برنامه شما کمک می کند؟

Trendex تبلیغات رقبای شما را تجزیه و تحلیل می کند و آمار زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

  • ارائه جامع ترین اطلاعات و روندها در بازار اپلیکیشن موبایل
  • تعداد نصب های فعال هر برنامه را به صورت روزانه اعلام کنید

به عنوان مثال واقعی می توانید با استفاده از Trendix وضعیت نصب فعال اپلیکیشن های نئوبانک را در کافه بازار مقایسه کرده و نتایج را تحلیل کنید. داده های دو نمودار زیر مربوط به دوره پس از راه اندازی اپلیکیشن Bluebank در کافه بازار می باشد.

  • ارائه شاخص های کلیدی اپلیکیشن ها در فروشگاه های مختلف (تعداد دانلود و نظرات، وضعیت عملکرد و رتبه بندی اپلیکیشن ها در لیست ها و دسته بندی های اصلی فروشگاه ها)
  • ارائه اپلیکیشن هایی که بیشترین رشد و بیشترین افت را داشته اند
  • مخاطبین و کاربران برنامه را مشاهده و گروه بندی کنید

برخی از این اطلاعات در مورد برنامه Bluebank در تصویر زیر نشان داده شده است.

  • کلمات کلیدی جستجوی آگهی: برای جستجوی آگهی در کافه بازار از کدام کلمات بیشتر استفاده می شود؟ کدام برندها برای هر کلمه تبلیغات خریدند؟

Trendix همچنین این اطلاعات را برای هر برنامه به صورت جداگانه ارائه می دهد.

  • کمپین های تبلیغاتی کافه های جستجو: کدام برندها بیشترین تبلیغات تبلیغاتی کافی شاپ را خریداری کرده اند و بیشتر از سایر برندها روی این نوع تبلیغات متمرکز شده اند.

دارندگان اپلیکیشن ها و فعالان دیجیتال مارکتینگ با استفاده از آمار و اطلاعات ارائه شده توسط ترندیکس، می توانند به صورت آنی وضعیت فروشگاه ها را بررسی کرده و با اطمینان و آگاهی بیشتر در مورد استراتژی بازاریابی خود تصمیم گیری کنند.

اگر همچنین نیاز به تجزیه و تحلیل رقبای خود و نظارت مداوم بر وضعیت فروشگاه ها دارید، در Trends Now ثبت نام کنید و فرصت هایی را برای توسعه برنامه خود با 80٪ تخفیف بیابید.