طراحی و باز سازی مغازه

چکیده : شرکت معماریکا چوب ترمو ترموود ترمووود کابینت مدرن کلاسیک نئوکلاسیک

گرایش های مدرن طراحی داخلی خرده فروشی چیست؟

یکی از بهترین بخش‌های طراحی داخلی، توانایی بازسازی کل فضاهای اداری با تأثیرات جدید و جالب است. طراحان داخلی از نظر حرفه ای افراد بسیار خلاقی هستند و این حرفه همیشه با ظهور گرایش های جدید در بازار تکامل می یابد. کارهای طراحی داخلی را می توان با تیم های بسیار کوچک یا خدمه بزرگ قراردادی که ممکن است به پیمانکاران فرعی نیز نیاز داشته باشند ، بسته به اندازه فضای موجود، تکمیل کرد.
یک طراح داخلی خوب می داند که چگونه از فضا به خصوص در یک محیط خرده فروشی استفاده بهینه کند. او ظاهر و احساس سفارشی‌شده‌ای را به هویت برند شرکت اضافه می‌کند، در حالی که گرایش‌های طراحی داخلی مدرن را نیز به کار می‌گیرد که شعله‌های آینده‌نگر را به فضای خرده‌فروشی اضافه می‌کند.

گرایش های طراحی داخلی خرده فروشی مد

هنگام توسعه فضای خرده فروشی داخلی برای یک برند، یک طراح داخلی خوب تشخیص می دهد که چگونه از فضای اختصاص داده شده برای ترغیب مردم به خرید محصولات استفاده کند. فضا باید داستان برند را به شیوه ای ظریف و در عین حال جذاب بیان کند و از اقلام نمایش داده شده برای ایجاد انگیزه در خریداران برای تکمیل خرید استفاده کند.

برای مشاهده قیمت چوب ترمو به صفحه لیست قیمت ترمووود مراجعه فرمایید

همه اینها بخشی از تحولی است که در فضای خرده فروشی در حال انجام است. تاکید بیشتری بر تجربه مرور مصرف کننده است که از بسیاری جهات توسط فروشگاه های خرده فروشی اپل پیشگام بوده است. مردم تشویق شدند که به داخل بیایند، محصولات را مرور کنند و خود را در مورد آنچه در دسترس است آموزش دهند. در نتیجه، تجربه مصرف‌کننده، طراحان داخلی را قادر می‌سازد تا فضاهای خرده‌فروشی را برای بهبود ارائه محصولات و ایجاد طرح‌بندی فروشگاه‌های مفهومی بازتر توسعه دهند.

آینده فروشگاه های خرده فروشی چیست؟

خرده‌فروشی سال‌هاست که دستخوش تحول شده است زیرا رشد گسترده خرید آنلاین گزینه‌های بیشتری را به خریداران احتمالی معرفی کرده است. در واقع، این روند توسط آینده‌پژوه خرده‌فروشی و مشاور تجاری داگ استفنز مشخص شد که در مصاحبه‌ای با Retail Dive ، سال 2020 را به عنوان « پایان آغاز تجارت الکترونیک» توصیف کرد

آینده خرده فروشی پس از covid-19

عامل غیرقابل انکار دیگر در سال 2020 اثرات مداوم همه گیری ویروس کرونا است. خرده‌فروشی یکی از صنایعی بود که در روزهای ابتدایی همه‌گیری به شدت آسیب دیده بود. قوانین مستمر فاصله گذاری اجتماعی در بیشتر بازارها، خریداران بیشتری را تشویق می کند تا منحصراً از سایت های خرده فروشی آنلاین خرید کنند.

برای مشاهد انواع طرح های کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک به صفحه لینک شده مراجعه فرمایید

کارشناسان می گویند که اراده کووید، تحولی را که قبلاً در فضای خرده فروشی در جریان بود، تسریع کرده است. انتظار حرکت به سال 2021 این است که تجربه خرید در طرف دیگر همه گیری بسیار متفاوت به نظر برسد.

طراحی چیدمان فروشگاه خرده فروشی

طراحی چیدمان فروشگاه های خرده فروشی کلید استفاده موثر از فضای موجود برای بهبود تجربه مصرف کننده و به حداکثر رساندن درآمد است. طراحی دقیق چیدمان فروشگاه به طراح داخلی این امکان را می دهد که از فضای کف به خوبی استفاده کند، بنابراین وقتی خریداران در حال مرور محصولات هستند، به راحتی می توان آن را پیمایش کرد.

چگونه خرده فروشان با روندهای مشتری و فناوری سازگار می شوند

با توجه به رشد خرید آنلاین؛ بازآفرینی تجربیات سنتی خرده فروشی و اثرات مداوم همه گیری ویروس کرونا. بنابراین، خرده فروشان باید خود را با این روندها وفق دهند تا در تجارت پایدار و رقابتی باقی بمانند. طراحان داخلی همچنین باید این روندهای جدید را با جزئیات درک کنند تا بتوانند آن گرایش ها را در طراحی های داخلی پیشنهادی بگنجانند.

روندهای فناوری خرده فروشی

فناوری همیشه در حال تغییر است، به این معنی که طراحان داخلی آینده‌نگر نیز به روند آینده فناوری خرده‌فروشی نگاه می‌کنند. طبق گفته فوربس ، واقعیت مجازی و افزوده در سال‌های آینده بر فضای خرده‌فروشی تأثیر خواهد گذاشت. از این رو، خرده فروشان پیش بینی می کنند که این فناوری تجربه خرید مجازی بیشتری را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، آنها امیدوارند که بتوانند به صورت مجازی کالاها را در فروشگاه های خرده فروشی مد امتحان کنند.

برای مشاهد انواع طرح های ترمووال به صفحه لینک شده مراجعه فرمایید

برچسب‌های زمین فاصله‌گذاری اجتماعی برای مشاغل خرده‌فروشی

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، تجربه خرده‌فروشی از اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده می‌کند. این اقدامات تا سال 2021 بخشی از صنعت باقی خواهند ماند. علاوه بر این، برچسب‌های فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند به بخشی دائمی از تجربه خرده‌فروشی تبدیل شوند.

ممکن است برچسب‌های فاصله‌گذاری اجتماعی که بسیاری از طبقات خرده‌فروشی را پوشانده‌اند، بشناسید. طراحان داخلی با کاشت این برگردان های فاصله گذاری اجتماعی در فاصله حداقل 2 متری (6 فوت) از یکدیگر، دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی را دنبال خواهند کرد. پزشکان کسب و کارها را تشویق می کنند تا از این دستورالعمل ها پیروی کنند تا به نجات جان افراد کمک کنند.

طراحی نور مغازه خرده فروشی

روشنایی بخش مهمی از تجربه خرده فروشی است و باقی خواهد ماند. نورپردازی روشن خریداران را به فضای خرده‌فروشی استقبال می‌کند و مردم را تشویق می‌کند تا محصولاتی را که به نمایش گذاشته شده‌اند با سرعتی آرام مرور کنند. این یک راهنمای 4 مرحله ای عالی در مورد نحوه تنظیم روشنایی خرده فروشی است.

فضای خرده فروشی با کاربری مختلط

فضای خرده فروشی با کاربری مختلط در بسیاری از مراکز شهری در حال افزایش است. به عنوان مثال، شهر تورنتو در حال ساخت برج‌های آپارتمانی جدید با فضای خرده‌فروشی است که در طبقات پایین ساختمان‌ها ساخته شده است، مانند بلوک غربی اخیراً در نزدیکی ساحل تورنتو.

تغییرات جمعیتی و جذابیت بیشتر برای زندگی شهری به این معنی است که افراد کمتری از شهرها به سمت حومه شهر مهاجرت می کنند. طراحان داخلی هنگام ایجاد یک تجربه خرده فروشی کاملا کاربردی با یک چالش مواجه می شوند. آنها باید این کار را در فضای محدودی در پایین یک برج کاندو انجام دهند. با انجام این کار، خریداران به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنند و خرده فروشان به منابع درآمد بیشتری دست می یابند.

استراتژی های طراحی خرده فروشی

برای اطمینان از اعمال همه این روندها در پروژه بعدی شما، استخدام متخصصان طراحی داخلی را در نظر بگیرید که دست در دست سازندگان و پیمانکاران برای توسعه فضاهای خرده فروشی که تجربه خرید را برای حداکثر درآمد بالقوه بهینه می کنند، کار کنند.

نمایندگی طراحی داخلی خرده فروشی

BUILD IT پاسخ شما به یک آژانس طراحی داخلی خرده فروشی اثبات شده است که کل فرآیند را ساده می کند. علاوه بر این، ما این کار را با همکاری های یکپارچه بین طراحان، کارگران و مدیران پروژه انجام می دهیم. ما یک پیمانکار ساخت و ساز طراحی کلید در دست و ارائه دهنده خدمات ساخت و ساز هستیم که فرآیند طراحی داخلی خرده فروشی را ساده می کند و به شما امکان می دهد از طریق یک نقطه تماس به چشم انداز بزرگ خود برسید.

هزینه های ساخت رستوران فست فود

فرض کنید به جای یک رستوران کامل با بار، قصد دارید یک رستوران فست فود افتتاح کنید. بسیاری از هزینه هایی که برای یک رستوران صرف می شود به یک مکان فست فود نیز منتقل می شود، برای مثال، منهای هزینه فضای بار.

مانند یک رستوران کامل، بهترین گزینه برای بودجه بندی برای هزینه یک مکان فست فود این است که هزینه ها را به یک چک لیست تقسیم کنید و سپس میانگین هزینه هر فوت مربع را محاسبه کنید. این به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ها را در یک راستا نگه دارید، پیشرفت کنید و اطمینان حاصل کنید که برای هر گونه دست‌انداز غیرمنتظره در جاده در صورت بروز آنها آماده هستید.

پلان رستوران

بعد از آشپزخانه، پلان طبقه اصلی مهمترین فضای بعدی است که باید طراحی کنید. این منطقه شامل جایی است که شما بار رستوران را می‌سازید ، که باید فضای کافی برای نشستن مناسب، قفسه‌های ذخیره‌سازی شده و انباری برای بطری‌های باز نشده داشته باشد. همچنین باید فضایی را برای همه میزها، صندلی‌ها و فضای کافی برای پیمایش در بین آنها در نظر بگیرید.

خدمات برق و مکانیک

هزینه های برق، مکانیکی و انرژی قبوض ثابتی هستند که باید پرداخت شوند. آنها همچنین صورتحساب های گران قیمتی هستند که مجموع هزینه های اداره رستوران را تشکیل می دهند. هزینه های گرمایش و سرمایش تجاری بیش از یک چهارم از کل قبض انرژی رستوران را تشکیل می دهد ، در حالی که هزینه های روشنایی و تبرید نیز کل هزینه های تجهیزات الکتریکی و مکانیکی را تشکیل می دهد.

هزینه های حرفه ای در پروژه های ساختمانی

همچنین برای هر متخصصی که برای تکمیل کار باید استخدام کنید، هزینه‌هایی وجود دارد. زمان هزینه غیرمستقیم دیگری است زیرا مدت زمان ساخت و ساز بر روی زمانی که بتوانید رستوران را برای عموم باز کنید، تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که یک مدل ساخت و ساز طراحی ، که به مراحل مختلف پروژه اجازه می دهد تا پشت سر هم با یکدیگر پیش بروند، می تواند به سرعت بخشیدن به کل فرآیند در عین حفظ استانداردهای کیفیت بالا کمک کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *