7 پیشنهاد خلاقانه در مهرزاد وب برای دریافت بازخورد

افزایش اعتماد و ایجاد لینک های مرتبط و با کیفیت می تواند یک چالش، اما در سئو ضروری باشد. گروه وب بیشتر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه سئو و بهینه سازی سایت در کرج در این مقاله به تعدادی از روش های مفید و ارزشمند برای گرفتن بازخورد پرداختیم.

ایجاد لینک های ورودی مرتبط و با کیفیت بالا به یک وب سایت همچنان یکی از مهم ترین مولفه های افزایش اعتماد به دامنه و به نوبه خود دیده شدن در نتایج جستجوی ارگانیک است. کاملا منطقی است که یک وب سایت به دلیل تعداد وب سایت هایی که در موضوعات مختلف به آن پیوند دارند، شهرت داشته باشد. با این حال، ایجاد بک لینک از سایر سایت های سئو همیشه یک چالش بزرگ برای صاحبان وب سایت بوده است.

در این مقاله به 7 روش برای کسب درآمد از سایت و ایجاد لینک های معتبر و مناسب به وب سایت خود خواهیم پرداخت:

  • محتوای منحصر به فرد تولید کنید
  • به یک مقاله یا مقاله معروف پاسخ دهید
  • پیوندهای موجود در صفحات مربوطه را به روز کنید یا توضیح دهید.
  • ابزارهای رایگان ارائه دهید.
  • تصاویر گرافیکی منحصر به فرد ایجاد کنید.
  • SERP بررسی.
  • ایجاد روابط قابل اعتماد

سئو و بهینه سازی وب سایت با روش های بازخورد

  • محتوای منحصر به فرد تولید کنید

بسته به نوع و دامنه کسب و کارتان، ممکن است به داده های منحصر به فرد مشتری یا صنعت دسترسی داشته باشید. شما می توانید محتوای مرتبط با ارزشی را که مخاطبان هدف شما می خواهند بخوانند، دوست دارند و به اشتراک بگذارند، جمع آوری، گردآوری، تجزیه و تحلیل و سازماندهی کنید.

مردم معمولاً علاقه مند به خواندن آمار و اطلاعات برای مقایسه و ارزیابی تجربیات شخصی یا تجاری هستند.

Buzzsumo، یک ابزار مشهور تحقیق محتوا، این کار را با تحقیقات عمیق و جامع خود انجام می دهد. به عنوان مثال، این ابزار از پایگاه داده گسترده خود برای ایجاد یک رویکرد بازاریابی دیجیتال برای تعامل با محتوا و نحوه نوشتن بهترین عناوین استفاده می کند.

به عقب برگردید و به اطلاعات خود نگاه کنید و ببینید آیا اطلاعات منحصر به فرد و مفیدی برای به اشتراک گذاشتن دارید یا خیر. اگر اطلاعات منحصر به فرد و خاصی برای ارائه دارید، این موضوع به راحتی می تواند لینک های زیادی را به محتوای شما ارسال کند.

محتوای منحصر به فرد تولید کنید و وب سایت خود را بهینه کنید

  • تصاویر و ویدیوهای منحصر به فرد ایجاد کنید.

وب تا حد زیادی یک محیط بصری است. به این ترتیب، تصاویر و ویدیوهای منحصر به فرد می توانند برای جذب خوانندگان و لینک ها حیاتی باشند. تصاویر خلاقانه و منحصر به فرد محتوا را تایید می کند و این لینک را دریافت می کند.

استفاده از عکس های مجاز از افراد یا محصولات واقعی به احتمال زیاد منجر به ارتباط و تعامل انسانی واقعی می شود. تعاملی که شامل اشتراک گذاری و شبکه خواهد بود.

ویدئوهایی مانند تصاویر را می‌توان به راحتی در پست‌های وبلاگ و صفحات وب آپلود کرد تا تعامل و ارزش را افزایش دهد و این تعاملات، بازدیدها، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و پیوندها را نیمی از رقابت برای یک موقعیت می‌سازد. آنها در موتورهای جستجو بهتر هستند.

  • به یک مقاله یا مقاله معروف پاسخ دهید

به اشتراک گذاشتن دیدگاه های منحصر به فرد خود در مورد یک موضوع یا مقاله محبوب (چه مثبت یا منفی) یک راه عالی برای ایجاد اعتماد و به دست آوردن ارتباطات است. می‌توانید از طریق یک پست وبلاگ، ویدیو، پادکست یا ترکیبی از همه موارد بالا پاسخ دهید.

با مروری گسترده از موضوعات محبوب از طریق Google Trends شروع کنید. همچنین می‌توانید کلمات کلیدی مبتنی بر هشتگ را از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین یا هر چیز دیگری که متوجه می‌شوید مخاطب شما با آن درگیر است، جستجو کنید.

هدف نهایی این است که به خوانندگان، شنوندگان یا بینندگان یک نمای کلی عمیق و جامع از یک موضوع محبوب ارائه دهد که دانش، تجربه و اقتدار شما را نشان دهد.

پست کنید و نظر خود را در کانال های اجتماعی مناسب به اشتراک بگذارید، جایی که امید به دریافت لایک، اشتراک گذاری و پیوند مجدد به محتوای شما وجود دارد.

  • پیوندها را در صفحات پیوند داده شده به روز کنید

یک رویکرد مشابه اما شاید ساده‌تر برای تعامل با انتشارات مرتبط، ارائه محتوای ارزش افزوده مکمل برای نویسنده اصلی است.

ابتدا با استفاده از همان روش هایی که در بالا توضیح داده شد، پست های محبوب را شناسایی کنید، که در آن چندین گزینه خواهید داشت.

الف) روی پیوندهای موجود در پست کلیک کنید و بررسی کنید که آنها کار می کنند و / یا به محتوای مرتبط، به روز و دقیق اشاره می کنند. ممکن است با منسوخ شدن لینک ها و محتوایی که به آنها اشاره می کند، کرک ها ظاهر شوند. در اینجا می توانید به عنوان جایگزین، پیوندهایی به محتوای مرتبط و به روز ارائه دهید.

ب) فراتر از پیوندهای موجود، به دنبال فرصت هایی برای توضیح بیشتر کلمات کلیدی یا موضوعات ذکر شده در مقاله باشید تا بتوانید محتوای پشتیبانی دقیق تری ایجاد کنید که صاحب مقاله بتواند به آن پیوند دهد.

در همه این سناریوها، شما باید با دقت پیامی در مورد نویسنده محتوای اصلی / صاحب وب سایت ایجاد کنید و توضیح دهید که چرا محتوای شما باید پیوند داده شود.

  • ابزارهای رایگان ارائه دهید

صرف نظر از شغل یا وظیفه، مردم دائماً به دنبال نکات، ابزارها یا الگوهای رایگان برای صرفه جویی در هزینه هستند.

اگر ابزارها یا قالب‌های منحصربه‌فردی یا مفیدی وجود دارد که از آنها برای ساده‌سازی کسب‌وکار یا فرآیندهای خود استفاده می‌کنید، آنها را از طریق بخش منابع وب‌سایت خود به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، پس از انتشار ابزار، باید آن را از طریق هر کانال مرتبط، اجتماعی یا غیره، جایی که فکر می کنید مخاطبان شما آن را می بینند، تبلیغ کنید و سپس با آن ارتباط برقرار کنید.

کسانی را که به این ابزار دسترسی دارند تشویق کنید و به صراحت از آنها بخواهید که اگر برایشان ارزشمند است آن را به اشتراک بگذارند.

  • SERP بررسی

یکی از راه های شناسایی منابع و ایجاد لینک های ورودی از طریق نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی شما است. با فرض اینکه قبلاً تحقیقی درباره کلمات کلیدی انجام داده اید، 50 تا 100 نتیجه جستجوی اول را برای هر کلمه کلیدی جستجو کنید و ببینید از چه عناوین و کلمات کلیدی استفاده کرده اند.

طبق تعریف موتورهای جستجو، هر دامنه ای که جزو 50 نتیجه برتر در جستجوی کلمه کلیدی باشد، کاملاً با موضوع مرتبط است.

  • ایجاد روابط قابل اعتماد

اساس لینک ها و به طور کلی دامنه اقتدار وب سایت اعتماد است. همانطور که همه می دانیم اعتماد به راحتی و به سرعت به دست نمی آید. این مستلزم تعهد مداوم شما به ارزش هایی است که ارائه می کنید. اعتماد به معنای ارائه و دریافت است، پس آماده باشید که در ازای امتیاز اشتراک محتوای خود چیزی بدهید.

نتیجه

به عنوان یک متخصص سئو، بیشتر کار شما شامل انجام کارهایی مانند گزارش دهی، بررسی نتایج کمپین و موارد دیگر است. این تنها بخش کوچکی از کار بزرگ شما در این زمینه است. اگر می خواهید اطلاعات دقیق تری در مورد کار خود داشته باشید، می توانید کار سئو چیست؟ در سایت مهرزاد بخوانید.

با توجه به تمامی نکات و گفته های فوق، لازم است از خرید لینک و پرداخت هزینه تا حد زیادی خودداری شود، زیرا این امر باعث کاهش اعتماد و ارزش واقعی این لینک ها می شود. خرید لینک معمولاً به جای آسیب رساندن به اعتبار شما، اعتماد و آسیب به وب سایت را کاهش می دهد. زیرا موتورهای جستجو به طور مداوم در حال بررسی این عبارات و بهبود ارائه نتایج به کاربران هستند.

اعتماد دامنه، قابل مشاهده بودن در نتایج جستجوی ارگانیک، و مخاطبان قابل اعتماد و وفاداری که احتمال بیشتری برای ثبت نام یا خرید آنچه می فروشید، در دسترس شما هستند.