طراحی سایت فروشگاهی و راه های جذب مخاطب

هرمی 1- تری دی وی دی

طراحی سایت فروشگاهی و راه های جذب مخاطب

به طور کلی تجارت و خرید فروش انواع کالاها و محصولات و در کنار آن معرفی برند، از مهم ترین و فعال ترین امور در جهان امروز است. از کوچک ترین تا بزرگ ترین کالاها نیاز به معرفی دارند و ارائه آنلاین آنها در دنیای تجاری و اقتصادی امروز توانسته است سود قابل توجهی را برای مشتری و کارفرما به همراه داشته باشد.

برای خرید و فروش اینترنتی، بهترین راه حل داشتن سایت فروشگاهی است. مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و با جستجو در فضای مجازی و تنها با چند کلیک می توانند به راحتی خرید کنند. بُعد دیگر فروش آنلاین این است که کارفرما و یا مدیر فروشگاه می تواند موقعیت خود را در فضای رقابتی بازار تجاری به راحتی حفظ کند و یا حتی جایگاه خود را نیز بالاتر ببرد.

اگر شما صاحب کسب و کار کوچک و یا بزرگی هستید و می خواهید سود بیشتری را کسب کنید، حتما طراحی سایت فروشگاهی و در کنار آن اپلیکیشن و اینستاگرام کاری را در صدر اهداف مهم خود قرار دهید. شرکت تجارت الکترونیک هوشمند سها در طول تمام مراحل طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی در کنار شما خواهد بود علاوه بر این تیم حرفه ای ما مشاوره های ارزنده ای را در زمینه‌ی مدیریت اینستاگرام به شما ارائه می دهد.

مراحل طراحی وب سایت فروشگاهی چیست؟

طراحی سایت فروشگاهی مانند طراحی یک فروشگاه واقعی و فیزیکی، دارای مراحل خاصی است و قوانین مخصوص به خود را دارد. اگر طراحی سایت از صفر تا صد آن به خوبی و به صورت حرفه ای انجام گیرد و علاوه بر آن به صورت متناوب بروزرسانی گردد، قطعا سود بسیار قابل توجهی را در طولانی مدت برای کارفرما دارد.

طراحی سایت فروشگاهی به صورت زیر می باشد:

انتخاب هاست مناسب

همانطور که شما برای فروشگاه واقعی به دنبال مکانی هستید که از نظر جمعیت، دسترسی آسان و امنیت بهترین باشد، برای سایت فروشگاهی نیز باید از هاست مناسب استفاده کرد تا سرعت لود و بالا آمدن اطلاعات و همچنین پشتیبانی خوب باشد.

انتخاب نام مناسب

مدیر فروشگاه باید متناسب با برند و کسب و کار خود، نام فروشگاه اینترنتی را انتخاب کند. نام فروشگاه اینترنتی در اصطلاح همان نام دامنه می باشد. انتخاب عنوان مناسب سایت مانند کارت ویزیت عمل می کند و معرف حوزه فعالیت شما است.

طراحی نمای گرافیکی فروشگاه

این مرحله از جذاب ترین مراحل ساخت سایت فروشگاهی می باشد که با کاربران ارتباط برقرار می کند. طراحی گرافیکی سایت می تواند شامل مواردی همچون امکان مقایسه و نقد و بررسی محصولات، سیستم نظردهی مشتریان، دسته بندی و انتخاب برند محصولات و درگاه پرداخت الکترونیکی باشد.

انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب

زبان برنامه نویسی مناسب می تواند بر روی جذب مشتری و موفقیت تجاری تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

قالب و سیستم مدیریت محتوا

بر حسب نوع فروشگاه باید از قالب و سیستم مدیریت محتوای مناسب استفاده کرد. 

پشتیبانی

یک وب سایت فروشگاهی برای داشتن کارایی بالا نیاز به پشتیباتی قوی دارد. پشتیبانی قوی موجب می گردد تا سایت همیشه در دسترس باشد و از طرف دیگر اعتماد مشتری به خوبی جلب گردد.

لازم به ذکر است که مراحل طراحی سایت برحسب درخواست و نیازهای مشتری و مشاوره های تیم طراحی متغیر می باشد.

راه های جذب مخاطب برای فروشگاه های اینترنتی

جهت جذب مخاطب و مشتری برای سایت و اپلیکیشن فروشگاهی باید شیوه های مناسبی اتخاذ گردد که علاوه بر جذب بالا، مشتری به صورت دائمی شود.

از راه ها و شیوه های جذب مخاطب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی مناسب

مخاطب در نگاه اول جذب نمای سایت می گردد، پس باید طراحی به گونه ای باشد که مشتری را جذب و در عین حال خسته نکند.

رعایت اصول سئو

برای اینکه سایت شما بیننده داشته باشد باید در صفحه اول جستجوی گوگل باشد، پس بنابراین رعایت اصول سئو و قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل بسیار اهمیت دارد.

فعال بودن در شبکه های اجتماعی

علاوه بر سایت شما باید در دیگر شبکه های اجتماعی پرمخاطب مانند اینستاگرام نیر فعالیت مفیدی داشته باشید.

تولید محتوای مناسب

محتوای مناسب و قوی موجب می گردد که مشتری به شما اعتماد کرده و با خرید و دریافت محصول نیز این اعتماد بیشتر گردد. معرفی محصول باید به صورت صادقانه ولی در عین حال جذاب باشد.

لازم به ذکر است که دیجیتال مارکتینگ سها در راستای حفظ رضایتمند مشتریان خود پکیج طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را همراه با تخفیف و خدمات پس از اجرا همچون محصول گذاری، تحویل فیلم آموزشی، دریافت اینماد و مشاوره رایگان به شما ارائه می دهد، در انتها نیز سایت فروشگاهی طراحی شده برای شما کاملا شخصی سازی شده و تا سالیان سال از لحاظ فنی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.