چالش های آژانس های مسافرتی و حل آنها با تیپورت

مدیریت فروش و درآمد آژانس مسافرتی نیازمند فرآیند خاصی است. وابستگی به روش های قدیمی و دستی چالش های زیادی را برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند. آژانس ها تا همین اواخر چندین هتل را برای رزرو هتل برای مشتریان خود پیشنهاد می کردند و سپس در صورت رضایت مشتری با تماس با هتل و استعلام قیمت، اتاق مورد نظر را رزرو می کردند. همچنین مشتریان باید اتاقی با اطلاعات بسیار مختصر در مورد هتل و بدون اطلاع دقیق از شرایط و امکانات هتل رزرو می کردند. آژانس های مسافرتی نیز با فرآیند رزرو هتل بسیار پیچیده مواجه بودند و تعداد محدودی هتل برای ارائه به مشتری داشتند.

اما به مرور زمان با توجه به آنلاین بودن بیشتر کارها، سطح انتظارات مشتریان برای تسریع در کار و وجود مشکلات و چالش ها در مدیریت زمان و هزینه آژانس های مسافرتی، فناوری در خدمت این حوزه نیز هست. یکی از فناوری هایی که با کمک آژانس های مسافرتی و ذینفعان آنها توسعه یافته است، مدیر کانال است. Tipport موضوع را بیشتر روشن خواهد کرد.

مشکلات آژانس های مسافرتی

با رشد سریع بخش سفر و گردشگری در سراسر جهان، فروشندگان این بخش، یعنی. آژانس های مسافرتی نیز برای توسعه کار و درآمد خود باید در راستای این صنعت توسعه پیدا کنند. در غیر این صورت با افزایش تقاضا برای سفر، آژانس ها با چالش ها و موانع مختلفی مواجه می شوند. در این محتوا سعی بر این است که این چالش ها و موانع را بیان کرده و راه حل هایی برای این مشکلات ارائه دهیم.

کاهش وام

ناتوانی در رقابت

صنعت گردشگری یک صنعت بسیار سودآور است و پتانسیل زیادی برای کسب درآمد دارد. با این حال، برخی از آژانس ها با تمام توان از رقابت خارج می شوند. این نمایندگی ها به دلیل شناخته نشدن و روند کندی که منجر به نارضایتی مشتریان می شود، قادر به رقابت با سایر نمایندگی ها و ارائه دهندگان پیشرو در صنعت نیستند. همچنین در زمینه رقابت، بزرگترین چالش آژانس های مسافرتی حفظ اعتبار و دیده شدن آنهاست. برخی از آژانس ها حضور آنلاین موثری ندارند، از طرفی تنها داشتن یک وب سایت برای افزایش بازدید کافی نیست. دور شدن از فناوری ها و فناوری های جدید، عدم حضور در پلتفرم ها و کمپین های شبکه های اجتماعی و به طور کلی عدم بازاریابی و تبلیغات باعث کاهش اعتماد به آژانس های مسافرتی می شود.

فرآیند رزرو پیچیده است

زندگی روزمره مردم شلوغ است. به قدری که اغلب برای آنها پیدا کردن زمان برای خرید چیزهایی که نیاز دارند دشوار است. بنابراین بدیهی است که همه به دنبال راهی برای انجام سریع کارها هستند. آنها همچنین نمی خواهند برای رزرو هتل یک فرآیند پیچیده و طولانی را طی کنند. بنابراین آنها ترجیح می دهند راهی برای انجام سریعتر و در زمان کمتر پیدا کنند. با این حال، برخی از آژانس ها از یک فرآیند زمان بر برای رزرو هتل برای مشتریان استفاده می کنند. Tipport به مسافر و آژانس شما کمک می کند در زمان و انرژی صرفه جویی کنند.

عدم آگاهی از نیازهای مشتری

اغلب آژانس های مسافرتی از نیازهای مشتریان خود آگاه نیستند. آژانس هایی که برای درک نیازها و خواسته های مشتریان خود سخت کار نمی کنند اغلب از رقبا عقب می مانند و به سرعت مشتریان خود را از دست می دهند. وقتی یک آژانس مسافرتی گزینه هایی را ارائه می دهد که نه تنها نیازهای آنها را برآورده می کند، بلکه از انتظارات آنها نیز فراتر می رود، مشتریان احساس ارزشمندی می کنند. این امکانات را می توان به راحتی در تیپورت فراهم کرد.

مشکلات پرداخت و تسویه حساب

مشتریان پس از رزرو اتاق، هزینه را به صورت دستی پرداخت کرده یا به حساب آژانس واریز می کنند. از سوی دیگر آژانس های مسافرتی باید هزینه ها را به صورت دستی محاسبه و در قبض های مختلف هتل واریز کنند. این امر روند پرداخت را کند می کند و تعامل بین مشتریان و مدیران هتل را مختل می کند. Tipport به شما کمک می کند تا صورتحساب های خود را بصورت آنلاین تسویه کنید

این چالش ها را در دستان قدرتمند Tipport حل کنید!

این چالش ها را می توان با اقدامات استراتژیک حل کرد. یک استراتژی قدرتمند به نام Tipport قادر به حل همه این مشکلات است. تیپورت مدیر کانالی است که قادر است انواع هتل ها را به صورت کاملا آنلاین و سریع به فروش برساند. Tipport رابط بین آژانس های مسافرتی و هتل ها است که مزایای متعددی برای مقابله با چالش های آژانس ها دارد. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • رزرو آنلاین و کاملاً آنلاین که منجر به روند سریعتر رزرو هتل می شود.
  • گزارش های ماهانه دریافت کنید تا روحیه رقابتی خود را تقویت کنید
  • سادگی فرآیند رزرو و پرداخت
  • با ارائه گزینه های مختلف نیازهای مشتری را بشناسید
  • پرداخت آنلاین و پرداخت آنی با هتل با کسر کمیسیون آژانس
  • ارائه انواع اقامتگاه به مشتریان از جمله هتل، هتل آپارتمان، بوم گردی و…
  • به‌سرعت اطلاعات و وضعیت اتاق را به‌روزرسانی کنید
  • مقایسه سریع قیمت اتاق ها برای ارائه نزدیک ترین پیشنهاد به مشتری
  • استفاده 24 ساعته از Tipport در 7 روز هفته
  • از رزرو بیش از حد ظرفیت هتل خودداری کنید
  • افزایش سود و درآمد آژانس های مسافرتی در راستای جلب رضایت مشتریان

نتایجی که اظهار شده

هر کسب‌وکاری در صنعت خود با چالش‌هایی مواجه است، اما چگونگی رویارویی با این چالش‌ها و تبدیل آن‌ها به فرصت به صاحب کسب‌وکار بستگی دارد. چالش‌هایی که قبلاً توسط Tipport بیان شد مشابه فرصت‌هایی هستند که می‌توان با استفاده از یک استراتژی خوب مانند Channel Manager از آنها استفاده کرد. صنعت گردشگری پتانسیل بالایی برای آژانس های مسافرتی دارد. برای مشاوره و هرگونه راهنمایی با شماره 091201168471 تماس بگیرید یا به سایت Tport.ir مراجعه کنید.