انتقاد از مفهوم جدید BMW XM; هیولای باواریایی فرانکشتاین در بازار سوپر شاسی بلند

سال آینده M Power پنجاهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. ام پاور یکی از چهار رکن اصلی در دنیای خودروهای با کارایی بالا است.

سایر ستون ها شامل پورشه GT، هاچ بک رنو اسپرت و فراری V8 موتور وسط است.

چگونه یک اشتباه لامبورگینی نزدیک بود BMW M1 را بکشد (1)

ب ام و کانسپت جدیدی به نام XM را معرفی کرده است که بسیاری از افراد از دیدن آن با طراحی عجیب و عظمت آن بسیار ناامید می شوند. با این حال من معتقدم که نباید عصبانی و ناامید شد.

بی ام و M با تمام رکوردهایش نیاز به حاشیه سود بالایی دارد.

در واقع همه شرکت ها از آئودی و مرسدس بنز و پورشه باید بفروشند و امروز این خودروهای بیش از 2 تن با ظرفیت های عجیب فروش بسیار خوبی دارند.

خیریه ها نمی توانند خودروسازان را نجات دهند، بنابراین خودروسازان باید به فکر فروش محصولات جدید باشند.

اولین محصول مستقل بی ام و M1 و M1 بود که در ابتدا باید با کمک لامبورگینی تولید می شد، اما در ادامه پروژه BMW M تنها این محصول موتور متوسط ​​را روانه بازار کرد.

اما ب ام و به مناسبت پنجاهمین سالگرد سگمنت M می خواهد یک غول فلزی و الکتریکی را به عنوان آینده این نام معروف معرفی کند و نقشه راه کاملا جدیدی را برای این سگمنت در نظر گرفته است.

در آینده ممکن است تولید محصولات اسپرت و کوپه توسط دیویژن M ادامه یابد، اما از نظر فروش و حاشیه سود، نمی تواند مانند این کامیون های برقی یا هیبریدی کار کند.

اما چیزی که بیش از همه مرا نگران می کند این است که چرا آینده قدرت M BMW و طراحی مشابه اشکودا کودیاک به عنوان یک SUV سایز متوسط؟

در واقع این رویکرد بی ام و در معرفی یک ابرخودروی شاسی بلند نبود که مورد انتقاد قرار گرفت، بلکه برعکس چنین تصمیمی بود، اما ظاهر عجیب خودرو صدای طرفداران بی ام و را در می آورد. قبلا آورده شده بود.

ماشین بازی: نقد و بررسی لامبورگینی اوروس توسط علی بهرادی [تماشا کنید]

شاید این امر با این واقعیت توجیه شود که اولین محصول رسمی M Power (M1) شباهت غیرقابل انکاری به محصولات لامبورگینی داشت و اکنون اولین محصول عصر مدرن M POWER از نظر مشخصات فنی با لامبورگینی اوروس ( شاسی اول بدون لامبورگینی اسپرت بالا).

اما تفاوت این است که لامبورگینی در اوروس تا حد زیادی سیاست طراحی محصول خود را حفظ کرد، اما ب ام و تصمیم گرفت هیولای عجیبی را به بازار معرفی کند که نه تنها زیبا نیست، بلکه اصالت زیادی را نیز به مخاطب یادآوری نمی کند.

حال سوال این است که آیا هیولای بی ام و فرانکشتاین شانسی برای فروش در بازار بسیار شلوغ خودروهای اسپورت که حتی یک فراری هم سوار می شود، خواهد داشت؟

شما در مورد آن چه فکر میکنید؟